kandydatów
Technik prac biurowych
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie miejsce pracy: Częstochowa
Sporządzanie i prowadzenie korespondencji z kontrahentami zagranicznymi; obsługa biura organizacyjna i administracyjna; gromadzenie, rejestrowanie i przetwarzanie informacji niezbędnych do wykonywania zadań jednostki organizacyjnej; sporządzanie, przechowywanie i archiwizacja dokumentów związanych z funkcjonowaniem firmy; organizowanie i monitorowanie przepływu zasobów i informacji w procesach organizacyjnych firmy; monitorowanie obiegu dokumentów pomiędzy kontrahentami; tłumaczenie podstawowych informacji z faktur wystawionych przez kontrahentów zagranicznych.
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Język: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Język: gruziński, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagania inne:
wykształcenie na poziomie min. szkoły średniej, 6-miesięczne doświadczenie zawodowe, znajomość języka angielskiego na poziomie A2 i języka polskiego na poziomie A1 bez konieczności potwierdzenia odpowiednim certyfikatem; umiejętność współpracy w zespole, efektywnej komunikacji i obsługi klienta, obsługi komputera (biegła znajomość pakietu Office); dobra organizacja czasu pracy.
Miejsce pracy:
Częstochowa
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 300 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Wyświetleń: 157