kandydatów
Asystent do spraw księgowości
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie miejsce pracy: Częstochowa
Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu komputerowego Optima; segregowanie dokumentów; sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym; uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami; archiwizowanie dowodów księgowych; utrzymywanie porządku w dokumentacji; pomoc księgowej i kadrowej w obsłudze klientów biura; sporządzanie deklaracji ZUS.
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Wymagania inne:
Wykształcenie: co najmniej średnie, kierunek rachunkowość, ekonomia; staż pracy 2 lata; biegła obsługa komputera; obsługa Excel; umiejętność pracy w zespole.
Miejsce pracy:
Częstochowa
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 1 505 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Wyświetleń: 209